Er zijn momenteel geen netwerkproblemen

Serverstatus

Hieronder vindt u een real-time overzicht van onze servers, waar eventuele bekende problemen vermeld staan

Server HTTP (80) HTTPS (443) IMAP (993) SMTP (587) SMTP (465) Server belasting Uptime server
Server DA oranje
Kleine downtime webserver (Opgelost) Hoog

Beïnvloeden Server - Server DA oranje

  • 23-07-2021 23:00 - 24-07-2021 00:30
  • Laatste update 24-07-2021 13:52

In verband met een bugupdate bij de leverancier kan het komende uur gebeuren dat er verminderde beschikbaarheid plaatsvindt van uw website en e-maildiensten.

Excuses voor het ongemak!

UPADTE 24-07 14:00: Geen van onze klanten heeft daadwerkelijk downtime gemerkt. De update en restart zijn goed verlopen.

Betaling via IDEAL niet mogelijk (Opgelost) Gemiddeld

Beïnvloeden Overige - Factuur

  • 19-03-2021 11:15 - 20-03-2021 16:02
  • Laatste update 25-03-2021 21:18

Op dit moment is het niet mogelijk te betalen via IDEAL by Mollie. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze facturen wel betalen via bankoverschrijving. Deze gegevens zullen op de factuur vermeld worden. Wij werken aan een oplossing.

Migratie van uw hostingaccount (Opgelost) Gemiddeld

Beïnvloeden Overige - Migratie Server CP blauw naar Server DA oranje

  • 04-12-2020 11:58 - 16-03-2021 22:25
  • Laatste update 09-03-2021 16:56

In de maanden januari/februari/maart migreren wij uw hostingaccount naar een nieuwe hostingserver, hierover zullen wij u persoonlijk benaderen. 

Komt u toch al zaken tegen ? Laat ons dit weten via een ticket.

Ons klantportaal (Opgelost) Gemiddeld

Beïnvloeden Systeem - Ons klantportaal

  • 11-06-2020 21:29
  • Laatste update 11-06-2020 22:13

Vandaag updaten wij ons klantenpaneel naar een nieuwe versie. Dit zal vanavond tussen gebeuren tussen 20:00 en 21:00.

Domeinhoudersgegevens komen niet correct aan (Opgelost) Gemiddeld

Beïnvloeden Overige - Domeinnamen registeren en verhuizen

  • 13-07-2018 11:56 - 13-07-2018 12:55
  • Laatste update 13-07-2018 12:55

Het is op dit moment niet mogelijk om domeinnamen te registeren en/of verhuizen. Wilt u dit toch doen of een domeinnaan koppelen aan het hostingaccount. Maak dan een ticket aan, dan helpen wij je direct handmatig.

Joomla update naar nieuwe veiligheidsupdate v (Opgelost) Gemiddeld
  • 25-06-2017 13:14 - 13-07-2018 12:55
  • Laatste update 13-07-2018 12:54



Om de veiligheid te waarborgen updaten wij vandaag de websites welke bij ons in onderhoud zijn naar de nieuwste veiligheidsupdate. Al uw gegevens zijn geback-upt zodat geen van uw gegevens verloren zullen gaan.

Wij zullen melden wanneer de website allemaal volledig zijn geüpdatet.


13:50 UPDATE AFGEROND. Alle websites zijn succesvol geupdatet naar v3.7.2!

Verstoring van inkomende en uitgaande e-mails (Opgelost) Kritisch

Beïnvloeden Systeem - E-mail

  • 13-11-2016 23:45
  • Laatste update 14-11-2016 00:38

Op dit moment kan u storing ondervinden tijdens het ontvangen en verzenden van e-mails. Wij werken hard aan een oplossing.
Excuses voor het ongemak.

00:40 Oorzaak storing gevonden en gegevens teruggeplaatst. Deze gegevens moeten worden verwerkt door alle internetproviders, vanaf dat moment is uw e-mail van S&L Media weer volledig werkend!

Contactpagina werkt niet naar behoren (Opgelost) Hoog

Beïnvloeden Overige - Webdesign-klanten

  • 30-05-2016 11:00 - 30-05-2016 13:00
  • Laatste update 30-05-2016 12:24

Op dit moment worden diverse wijzigingen uitgevoerd aan de contactpagina's van uw websites. Het kan zijn dat u e-mails ontvangt welke worden gebruikt om deze pagina opnieuw te testen.

Door een update aan uw webpagina kan het gebeuren dat uw pagina moet worden aangepast.
Excuses voor het ongemak.

Onderhoud aan ons klantpaneel (Opgelost) Gemiddeld

Beïnvloeden Systeem - Klantpaneel

  • 11-10-2015 21:00 - 12-10-2015 00:00
  • Laatste update 11-10-2015 21:08

Om het gebruiksgemak en bereikbaarheid betreft ons klantpaneel te vergroten wordt er vanavond onderhoud uitgevoerd aan ons klantenpaneel waardoor op sommige momenten ons systemen langzamer kunnen reageren dan normaal.

Wanneer u erg veel last heeft van deze verstoring, meldt dit dan direct via een ticket via storingen --> prio "hoog"

Wij vertrouwen op uw begrip!

S&L Media